ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ – ΠΡΑΣΙΝΗ ΛΥΣΗ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • H ΠΑΡΑΤΑΞΗ
    • Ιδρυτική Διακήρυξη
    • Το πρόγραμμά μας
    • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΑΝΟΥΛΗΣ – Eπικεφαλής της παράταξης
  • ΕΚΛΟΓΕΣ 2019
    • Οι υποψήφιοι
  • ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ
    • Δελτία τύπου
    • Δράσεις – Εκδηλώσεις
    • Άρθρα – Συνεντεύξεις
    • Ενημερωτικό υλικό
    • Βίντεο
    • Φωτογραφικό Υλικό
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ

Οικολογία – Πράσινη Λύση: Πόλεις για τους ανθρώπους και όχι για τα οχήματα

  • ΑΡΧΗ
  • /
  • Uncategorized
  • / Οικολογία – Πράσινη Λύση: Πόλεις για τους ανθρώπους και όχι για τα οχήματα

Οικολογία – Πράσινη Λύση: Πόλεις για τους ανθρώπους και όχι για τα οχήματα

Με αφορμή το γεγονός παράσυρσης και εγκατάλειψης της νεαρής φοιτήτριας στην Καμάρα από Ι.Χ. έρχεται στο προσκήνιο για μια ακόμη φορά το αυτοκίνητο και ο ρόλος τους στις ελληνικές πόλεις. Η δομή και η οργάνωση των σύγχρονων ελληνικών πόλεων σε συνδυασμό με τα ανεπαρκή δημόσια μέσα μεταφορών έχουν καταστήσει αναγκαστική την εξάρτηση από το αυτοκίνητο. […]
25/11/2022 in Uncategorized

Με αφορμή το γεγονός παράσυρσης και εγκατάλειψης της νεαρής φοιτήτριας στην Καμάρα από Ι.Χ. έρχεται στο προσκήνιο για μια ακόμη φορά το αυτοκίνητο και ο ρόλος τους στις ελληνικές πόλεις. Η δομή και η οργάνωση των σύγχρονων ελληνικών πόλεων σε συνδυασμό με τα ανεπαρκή δημόσια μέσα μεταφορών έχουν καταστήσει αναγκαστική την εξάρτηση από το αυτοκίνητο. Η κυριαρχία των οχημάτων στο δημόσιο χώρο έχουν καταστήσει τις πόλεις μη βιώσιμες. Πιο συγκεκριμένα, τα καθημερινά μποτιλιαρίσματα οδηγούν σε ταχύτητες συχνά χαμηλότερες από εκείνες των πεζών, ενώ η ατμοσφαιρική ρύπανση στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες Ελληνικές πόλεις είναι αποδεδειγμένη αιτία για τις αυξημένες περιπτώσεις καρκίνων και άλλων αναπνευστικών προβλημάτων. Άλλες πόλεις στην Ευρώπη (όπως Παρίσι, Μιλάνο) κατανόησαν τις αρνητικές επιπτώσεις συστηματικής χρήσης Ι.Χ και τα περιόρισαν ενισχύοντας τις δημόσιες μεταφορές, βελτιώνοντας τις συγκοινωνιακές υποδομές (ποδηλατοδρόμους, πεζοδρόμια) και προωθώντας με αυτόν τον τρόπο μέσα εναλλακτικής μετακίνησης. Επιπλέον, στη Σουηδία εφαρμόζεται το «όραμα μηδέν» για τα τροχαία ατυχήματα, δίνοντας στους πεζούς στις πόλεις την απόλυτη προτεραιότητα. Αντίθετα, στην Ελλάδα τα περισσότερα θύματα τροχαίων στις πόλεις είναι πεζοί που παρασύρονται από διερχόμενα αυτοκίνητα, ενώ αποτελεί και την χώρα με τα περισσότερα τροχαία αναλογικά με τον πληθυσμό της.

Όταν η κυκλοφορία είναι οργανωμένη με τέτοιον τρόπο προκειμένου να διευκολύνει αποκλειστικά τα οχήματα, όταν δεν υπάρχει αστυνόμευση για τα όρια ταχύτητας, όταν ο πεζός δεν νιώθει ασφαλής κατά τη διάσχιση της διάβασης, καταλαβαίνουμε ότι η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη εχθρική για τους πεζούς. Οι πόλεις πρέπει να ανασχεδιασθούν για να γίνουν πιο φιλικές προς τους πεζούς. Είναι απαραίτητο να αυστηροποιηθεί ο νόμος και να εφαρμόζεται στους παραβάτες οδηγούς όταν περνάνε τις διαβάσεις ή υπερβαίνουν τα όρια ταχύτητας με σωστή αστυνόμευση, να δρομολογηθεί μια μετάβαση σε χαμηλότερα όρια ταχύτητας.

Γιατί η σημερινή Θεσσαλονίκη είναι πόλη σε αδιέξοδο που θα αποδειχθεί περίτρανα ακόμη και όταν τελειώσουν τα έργα του μετρό. Μόνο μια αλλαγή ολικής πολιτικής προς μια πιο βιώσιμη κατεύθυνση πράσινης μετακίνησης θα της δώσει κάποια ελπίδα επιβίωσης.

Το γραφείο τύπου της παράταξης

Tags:Ανθρώπινες ΠόλειςΒιώσιμες ΠόλειςΘεσσαλονίκηΚυκλοφοριακό
Share this:
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email to a Friend

Σχετικά θέματα

Οικολογία Πράσινη Λύση: Οι συνεχείς υπερβάσεις σωματιδίων ΡΜ10 στο Δήμο Κορδελιού – Ευόσμου απαιτούν άμεσα δραστικά μέτρα και τέλος στην αδιαφορία
Οικολογία Πράσινη Λύση: Οι συνεχείς υπερβάσεις σωματιδίων ΡΜ10 στο Δήμο Κορδελιού – Ευόσμου απαιτούν άμεσα δραστικά μέτρα και τέλος στην αδιαφορία
23/12/2022
Οικολογία – Πράσινη Λύση: Το πόσιμο νερό είναι Δημοκρατικό Ανθρώπινο Δικαίωμα
Οικολογία – Πράσινη Λύση: Το πόσιμο νερό είναι Δημοκρατικό Ανθρώπινο Δικαίωμα
31/10/2022
Οικολογία – Πράσινη Λύση: Η επαναφορά του ιστορικού κήπου της Βίλας Αλλατίνι στον αρχικό του σχεδιασμό θα τον μετατρέψει σε ιστορικό τοπόσημο της πόλης
Οικολογία – Πράσινη Λύση: Η επαναφορά του ιστορικού κήπου της Βίλας Αλλατίνι στον αρχικό του σχεδιασμό θα τον μετατρέψει σε ιστορικό τοπόσημο της πόλης
28/09/2022
Η Οικολογία –  Πράσινη Λύση για την  Ευρωπαϊκή Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο
Η Οικολογία – Πράσινη Λύση για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο
22/09/2022
Η Οικολογία – Πράσινη Λύση για τα επεισόδια στο ΑΠΘ
Η Οικολογία – Πράσινη Λύση για τα επεισόδια στο ΑΠΘ
19/09/2022
Η κλιματική αλλαγή, άλλοθι για την αδιαφορία της Διοίκησης
Η κλιματική αλλαγή, άλλοθι για την αδιαφορία της Διοίκησης
06/09/2022
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
TO ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ

Αναλυτικά το πρόγραμμά μας

Ακολουθήστε μας στο Facebook
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Οικολογία – Πράσινη Λύση: Οικολογικό έγκλημα εις βάρος του περιβάλλοντος το παράνομο χτίσιμο τροχοβιλών στη Σιθωνία Χαλκιδικής
  • Η Οικολογία – Πράσινη Λύση για την Παγκόσμια Ημέρα Υγροτόπων
  • Οικολογία – Πράσινη Λύση: Πλημμύρες με την πρώτη βροχή στην Πέλλα, ένα θέαμα το οποίο θα ξαναδούμε σύντομα και σε άλλες περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας
  • Οικολογία Πράσινη Λύση: Οι συνεχείς υπερβάσεις σωματιδίων ΡΜ10 στο Δήμο Κορδελιού – Ευόσμου απαιτούν άμεσα δραστικά μέτρα και τέλος στην αδιαφορία
  • Η Οικολογία – Πράσινη Λύση για την τραγωδία στο σχολείο των Σερρών
ΒΙΝΤΕΟ
https://www.youtube.com/watch?v=WdNYr-QmsbY
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΆρθρογραφίαΑκροδεξιάΑνακύκλωσηΑπορρίματαΑπόβληταΑρθρογραφίαΑτμοσφαιρική ΡύπανσηΑυτοδιοίκησηΒίαΓεωργίαΔΕΘΔάσοςΔημόσιος χώροςΕΥΑΘΕκδήλωσηΕνέργειαΕνεργειακό ΑδιέξοδοΘεσσαλονίκηΚεντρική ΜακεδονίαΚλίμαΚλιματική αλλαγήΚυκλοφοριακόΜΕΤΡΟΜεταφορέςΝερόΟΑΣΘΟικονομίαΠεριβάλλονΠεριβαλλοντική υποβάθμισηΠεριφέρειαΠλημμύρεςΠολίτεςΣέιχ ΣουΣυνάντησηΣύνέντευξηΤούμπαΥποψήφιοιΧαλκιδικήαστικό πράσινοβιωσιμότητακορονοϊόςπανδημίαπράσινοπροστατευόμενες περιοχέςυγρότοπος

Ερμού 1 Θεσσαλονίκη, 54625

Phone: 2310 266705
E-mail: info@oikologiapkm.gr

Ανακάλυψε περισσότερα
  • Βίντεο
  • Ενημερωτικό υλικό
  • Επικοινωνία
  • Φωτογραφικό Υλικό
  • Ιδρυτική Διακήρυξη
  • Οι υποψήφιοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της «Οικολογίας - Πράσινης Λύσης»
  • Το πρόγραμμά μας
Ακολουθήστε μας στο Facebook

© 2019 ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ – ΠΡΑΣΙΝΗ ΛΥΣΗ.