Ο σχεδιασμός του ποδηλατόδρομου της Παπάφη αγνοεί την καθημερινότητα των κατοίκων
Έντονες αντιδράσεις προκάλεσε στους κατοίκους η είδηση ότι δημοπρατήθηκε από το Δήμο Θεσσαλονίκης ο νέος ποδηλατόδρομος στην οδό Παπάφη.
Αποτελεί πάγιο αίτημα της Οικολογίας – Πράσινης Λύσης η δημιουργία ποδηλατοδρόμων και γενικά η ανάπτυξη των εξυπηρετικών βιώσιμων αστικών μετακινήσεων που δεν προκαλούν ρύπανση και κυκλοφοριακή συμφόρηση, όμως οι Διοικήσεις Δήμων και Περιφέρειας στην ΠΚΜ φαίνεται ότι έχουν βάλει στόχο να δυσφημίσουν στο έπακρο τις εναλλακτικές μετακινήσεις.
Εν μέσω πανδημίας δημοπρατείται ένα έργο χωρίς να έχει προηγηθεί αναλυτική κυκλοφοριακή μελέτη και ουσιαστική διαβούλευση με τους κατοίκους, χωρίς να υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τους ποδηλατόδρομους της πόλης και τη διασύνδεσή και την ασφάλεια τους ώστε να εξυπηρετούν πραγματικά τους ποδηλάτες, χωρίς καμιά πρόβλεψη για τη δημιουργία των αναγκαίων δημοτικών και δωρεάν χώρων στάθμευσης των αυτοκινήτων των κατοίκων της περιοχής, χωρίς εναλλακτικές σε ότι αφορά τα μέσα μαζικής μεταφοράς πέραν των λίγων και ρυπογόνων λεωφορείων του ΟΑΣΘ.
Με χαράξεις ποδηλατικών διαδρομών σε θεωρητικό επίπεδο που στην πράξη δημιουργούν κινδύνους για τους ποδηλάτες και τους πεζούς, η σημερινή Διοίκηση του Δήμου όχι απλώς δεν δίνει λύσεις στο μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης, αλλά δημιουργεί κακό προηγούμενο, δυσφημεί το ποδήλατο, προκαλεί έριδες μεταξύ ομάδων πολιτών και στρέφει τους κατοίκους κατά βιώσιμων πράσινων λύσεων που στην υπόλοιπη Ευρώπη χαίρουν γενικής εκτίμησης και είναι αυτονόητα αποδεκτές εδώ και δεκαετίες.
Ο περιφερειακός Σύμβουλος και επικεφαλής της παράταξης Φίλιππος Γκανούλης δήλωσε σχετικά: Θα πρέπει η διοίκηση του Δήμου, έστω και την τελευταία στιγμή, να διερευνήσει εναλλακτικές λύσεις για τον ποδηλατόδρομο της Παπάφη. Λύσεις που θα εξασφαλίζουν τόσο την ασφαλή και αποδοτική αστική μετακίνηση με ποδήλατο όσο και την ομαλή καθημερινότητα των κατοίκων της περιοχής.